המלצות לסופ"ש 14.2.20

חשבתי עליך לקראת הסופ"ש ורציתי להמליץ לך על:

  1. ספר: "כוחו של התת מודע" – דר' ג'וזף מרפי. למה אנשים מסוימים מצליחים יותר מאחרים? איך מפתחים קריירה מצליחה או אפילו מקלים על כאב פיזי?? אני זוכרת את היום שבו התחלתי לקרוא את הספר הזה לפני כמעט 30 שנה. הייתי סטודנטית במכללה לחינוך ואחרי הקריאה הבנתי שגיליתי כלים שישמשו אותי לכל החיים. מאז, זה אחד מהספרים שאני מציינת ששינו את חיי. אימצתי הסתכלות אחרת על הדרך לחיות את החיים שאני רוצה ואין יום שעובר שאני לא משתמשת בכלים שרכשתי ממנו. חלק נכבד מההישגים שלי אני זוקפת לזכותו. בקיצור, ספר חובה!!

.

2.מאמר וכלי מעשי – אחת מהדרכים המוכחות לשמור על אנרגיית העשייה ולהצליח להשיג מטרות בחיים היא עריכת רישום בסוף כל יום של לפחות 5 דברים שהצלחתי היום או שאני מודה עליהם. זו אחת ממשימות החובה שלי בקורסים שאני מלמדת – לנהל "מחברת הצלחות והכרת תודה". אם הם רוצים להצליח, הם חייבים מחברת כזו. המדע כבר מכיר בתועלת של רישום הדברים הללו. ואפשר ללמד גם את הילדים שלנו לעשות את זה. כאן תוכלו לקרוא על הנושא בהרחבה:

http://bit.ly/39cVpmW

.

3. ואם בתת המודע עסקינו… צפו בסרטון הקצרצר הזה ותבינו כמה הכל נמצא אצלנו בראש וזו ממש לא קלישאה…

http://bit.ly/37sC2Er

.

4. "הילדים שלנו הם לא הציונים שלהם…" גם פה מדובר בתפיסה שלנו את הילדים. (לדעתי הרבה מאד ממה שקורה לנו בחיינו הוא תלוי תפיסה ונקודת מבט והבנה עמוקה של הנושא היא המפתח לכל שינוי שנרצה לעשות אבל זה לא להפעם..) ככל שנקדים להבין מי הם הילדים שלנו באמת, נביא הרבה הקלה ורוגע להורות.

אני מצרפת כאן לייב שלי מלפני 3 שנים שהוא רלוונטי במיוחד להיום – היום בו חלק מהילדים קיבלו את התעודות מבית הספר. ותזכרו כמה כח יש לנו ביצירת התודעה של הילדים שלנו על עצמם, כמה אנחנו יוצרים את האמונות שלהם על עצמם ועל היכולות שלהם – מסרים שנשארים איתם בתת המודע לאורך החיים.

http://bit.ly/2SKFSTV

.

5. ואחרון חביב ומומלץ ביותר: טלי אמור היא חברה קרובה שלי, עברתי איתה את מסלול ההנחיה ב NLP. טלי הצליחה כנגד כל הדעות המקצועיות לרפא את עצמה ממחלה אוטואימונית נדירה לאחר שהבינה מה תת המודע שלה רוצה "להגיד לה" (כבר הבנו שזה הנושא היום נכון…?) אני מצרפת כאן קישור לפוסט שבו היא מספרת בקצרה על מה שקרה לה, ומה היא עושה היום בעקבות הריפוי המדהים שלה – מטפלת במתרפאים ממחלות שונות ומרצה על הסיפור שלה. (בדף שלה יש פרטים על ההרצאה שלה שניתן להזמין לכל מקום בארץ) ממליצה לעקוב אחריה ולקבל השראה על מה שאפשר להשיג כשמבינים את כוחו של תת המודע 🙂

http://bit.ly/2SoWhP1

.

** לרגל יום האהבה, אני מעניקה השבוע בהמון אהבה – מפגש NLP של שעה לכל מי שזקוקה למיקוד, העלאת מוטיבציה, מתלבטת לגבי קבלת החלטה, חושבת על שינוי, רוצה לשפר מערכת יחסים, או רוצה לדייק ולמקד את עצמה בתחום כלשהו.

(המפגש ללא התחייבות אך מוגבל ל 3 בלבד ומתקיים בקליניקה שלי בכפר סבא) כתבי לי למה את מפגש כזה יכול לעזור לך ואת מספר הטלפון שלך למייל – begova4u@gmail.com ואחזור אליך בהקדם לקבוע את מועד הפגישה 🙂

זהו,

אלו יספיקו לסופ"ש שלם ויותר…

מזכירה לכם שאפשר לקרוא את כל ה"המלצות לסופ"ש", גם מהשבועות האחרונים, כאן במרוכז –

http://bit.ly/2LQg9qK

שתהיה שבת נעימה,

שרונה.

———————————————–

**להצטרפות לקהילה שלי בפייסבוק – "הורות בגובה העיניים" לחצו כאן –

 http://bit.ly/34H6BF0

**כלים פרקטיים לשינוי האווירה בבית בהטבה מיוחדת שרק אתם יכולים לקבל:

"מאחים יריבים לאחים אוהבים" – 

האם נכון או לא נכון להתערב בכל מריבה על השלט או על המקום ליד השולחן??

איך מלמדים את הילדים להתחיל לדבר ולהסתדר אחד עם השני?

הרצאה מלאה בכלים מעשיים להתמודדות עם מריבות אחים, קנאה וויכוחים אין סופיים-

http://bit.ly/2EAoFG9

**"איך להפסיק להתפרץ על הילדים ולהצטער אחרי שהם הלכו לישון.."

לפרטים לחצו כאן –

http://bit.ly/39cVpmW

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איך בעזרת רעיונות פשוטים אפשר לגדל ילדים מאושרים וליהנות מההורות..?
matana
הורים מספרים
טיפים אחרונים