תודה על התעניינותך בקורס הורים

המבצע המיוחד לכבוד יום המשפחה הסתיים!

פרטים נוספים על הקורס כאן-

 

 

 

 


קורס דיגיטלי איך לדבר כך שהילדים יקשיבו ולהקשיב כך שהילדים ידברו


.
 
 
 

.

 

 

 

 

הקורס הדיגיטלי להורים-

 "איך לדבר כך שהילדים יקשיבו ולהקשיב כך שהילדים ידברו?"

בהשקעה של- 990 ש"ח 

ניתן לחלק ל-  10X 99  תשלומים (בתוספת עמלת תשלומים) 

לרכישת הקורס מלאו את הפרטים ולחצו על כפתור ההצטרפות:

 

הדרך הזו מוכחת ועובדת והיום אני יודעת בוודאות שגם אתם יכולים-

לתקשר עם ילדיכם בדרך נעימה ולדעת בדיוק איך לדבר איתם כך שיקשיבו, יכבדו אתכם וישתפו פעולה עם הרבה פחות  מאמץ ואיומים  ובלי לפגוע בקשר בניכם. 

 

להבין את התנהגות ילדיכם וללמוד להגיב בדרך יעילה לכל בעיה ללא ענישה, התפרצויות כלפיהם וללא רגשות אשמה..

 

לטפח ילדים עם ביטחון עצמי גבוה שיודעים להתמודד עם אתגרים ותסכולים ומאמינים ביכולתם להצליח ולהיות כל מה שירצו להיות  בחייהם.

 

להיות הורים שפועלים מתוך מודעות ומשמשים מודל לחיקוי עבור ילדיכם.

 
 

.

.

אני שמחה לספר לך!!!

שלאחר תקופה מאוד מאוד ארוכה של חוסר שקט בבית, לאחר שאני מיישמת כל פעם את השיטות שלך הבית הפך למקום הרבה יותר נעים וכפי לכל בני המשפחה.

בד"כ הייתי די חוששת להישאר בשבת בבית כל היום רק כדי למנוע התפרצויות ואני חייבת לציין שעברה עלינו שבת רגועה ונעימה פשוט פלא.

 

גם אחה"צ זה פשוט משהו אחר לפעמים נדמה לי שאני חולמת ואיפה כל זה היה עד היום אז ממני אליך המון המון תודה .

ה'

 

.

.

.

.

עזרים בקורס-

.

הירשמו גם אתם עכשיו-

 

.

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון סלולארי *

 

 

 
 

בעת לחיצה על כפתור האישור תועברו לעמוד רכישה מוגן ומאובטח.

לרישום טלפוני צלצלו- 050-7626452

.

.

.

נרשמתי לקורס שלך למרות שאני בדרך הכלל סקפטי אבל מנסה דברים חדשים. הקורס במבט ראשון נראה לי מאוד פשטני, לעשות פעולה מסוימת וזה יגרום לשינוי אבל כשמיישמים מבינים את גודל השינוי!  מקבלים יותר שיתוף פעולה ויש דיאלוג עם הילדים.

כמו כן הכלים הללו טובים לכל תקשורת שהיא מול בת הזוג, ואפילו מול הבוס.

אומרים ששני קוים מקבילים לא יפגשו לעולם אך מספיק הטייה של אחד הקווים בשברי מעלה כדי לגרום להם להיפגש בסופו של דבר..

תודה !!! אביחי

 

.

.

.

תשובות לכמה מן השאלות שנשאלתי לאחרונה:

.

זה עוד קורס הורים שמדבר רק על מה צריך לעשות בתיאוריה?

 

לא. הקורס בנוי בעיקר על עבודה מעשית ותרגול בבית כך שתצליחו להתנסות ולהכניס את השינוי כבר אחרי השיעור הראשון. במהלך השיעור אני דנה בעיקר בדוגמאות ובאתגרים מחיי היום יום של כולנו ועל הדרכים להתמודד איתן כדי להפסיק עם התסכול וחוסר הביטחון בהורות שלנו. בקבוצת הפייסבוק תקבלו כלים נוספים- סרטוני וידאו, מאמרים ומחקרים שלסיים עם המאבקים, הצעקות והתסכול היומיומי..

 

לאילו גילאים מתאימה ההדרכה בקורס?

 

ההדרכה שאני מביאה לכם מלמדת את הגישה היעילה ביותר לגידול ילדים. הורים שפועלים לפי הגישה מצליחים לגדל ילדים איכפתיים, אנושיים ומכבדים. כל הורה שמשתתף בקורס יכול ליישם את מה שלמד בבית עם ילדיו ולא משנה בני כמה הם. אני מלמדת אורח חיים חדש ודרך לדבר אל ילדינו בלי לגרום לנזקים בקשר שלנו. גם הורים לילדים בגיל הרך וגם הורים למתבגרים יוכלו לקבל כלים לקרב את ילדיהם אליהם ורעיונות ליישום מיידי בבית.

 

מה זה קורס דיגיטלי איך הוא מתבצע?

 

קורס דיגיטלי הוא קורס שניתן לצפות בו מהמחשב או מכל טלפון חכם. המפגשים הוקלטו והם נמצאים באתר חברים סגור. בכל שבוע נפתח שיעור חדש ואתם תוכלו לחזור ולצפות בכל שיעור שתרצו  כשאתם מעוניינים בכך.

 

למה קורס דיגיטלי?

 

קורס דיגיטלי מאפשר להגיע לקהל הורים גדול מהארץ ואפילו מהעולם ( בהדרכות קודמות הקודמת השתתפו הורים מגרמניה, סין, הולנד וארצות הברית) האינטרנט מאפשר נגישות לכל מי שמעוניין להשתתף, מאפשר פרטיות בלי צורף להיחשף, אין צורך לצאת מהבית, להזמין בייביסיטר ולחפש חניה… רק להכין את הקפה ולשבת מול המחשב בכייף…

 

זה יקר לי…

 

כשאתם חושבים האם ההשקעה הזו נכונה לכם, תשאלו את עצמכם: כמה שווה לכם להוריד את מפלס הלחץ והעצבים בבית? להרגיש שאתם יודעים מה להגיד ומה לא כדי לזכות בשיתוף פעולה עם הילדים? כמה שווה לכם להשקיע כדי ליהנות עם הילדים בעקבות השינויים שתעשו בבית ולא לפספס את השנים הכי יפות שלכם ולהצטער אחר כך?

והכי חשוב- כמה שווה לכם לקבל את המידע שיעזור לכם לגדל ילדים בריאים בנפשם, מצליחים, איכפתיים ואנושיים שיהיו איתכם בקשר מעולה גם בגיל ההתבגרות וכבוגרים?

זהו הקורס היחיד בו אשתף אתכם בכל הידע והניסיון שצברתי במשך 23 שנות עבודה בחינוך ועם הורים וילדים ועם למעלה מ 1,500 משפחות. אני אכוון אתכם בצורה מדוייקת לאורך חודשיים.

זוהי שפה, אלו כלים ופעולות שילכו איתכם מעכשיו ולתמיד. זו השקעה בעצמכם, במשפחה שלכם ובהתנהלות שלכם כהורים לטווח הארוך. ובשביל לסייע ולהקל על המשפחות אפשר לחלק את ההשקעה גם ל – 10 תשלומים.

 
 
 

.

שם *

דואר אלקטרוני *

טלפון סלולארי *

 

 

 
 

בעת לחיצה על כפתור האישור תועברו לעמוד רכישה מוגן ומאובטח.

לרישום טלפוני צלצלו 050-7626452

.

 
 
 

נוצר באמצעות מערכת רב דף מבית רב מסר

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *